Lock screen cu matematica

Copilu vostru este dependent de tableta? Ei bine atunci puteti profita de acest lucru si il puteti invata putina matematica fara prea mult efort.Personal am incercat sa-i restrictionez accesul pe tableta cu cod pin,dar intr-una venea sa ma deranjeze ca sa-i introduc pinul de deblocare. Cum acum este in clasa a doua, invatarea adunarilor si inmultirilor este prioritara pentru el, m-am pus pe cautarea unei aplicatii android care sa permita deblocarea ecranului prin inmultiri si adunari, adica un Lock screen cu matematica pentru android



Solve2Play este numele aplicatiei care mi-a atras atentia , o aplicatie android care nu este gratuita,dar nici nu costa multi bani (6 ron parca).In versiunea gratuita nu se pot alege functiile matematice care doriti sa fie dispuse atunci cand ecranul este blocat,dar se poate rezuma la adunari si scaderi.In versiunea premium e putin mai avansat, apar inmultirile,impartirile, sau se poate personaliza o singura functie cum am setat eu - respectiv tabla inmultirii.

Acum fiul meu trebuie sa rezolve 5 probleme de matematica pentru a se putea juca pe tableta.. :)

Download Lock screen cu matematica pentru android aici

Trimiteți un comentariu (0)
Mai nouă Mai veche